8.1.11

Sehari Bersama SoMe0ne 'SpeciaL'.. ❤ ❤ ❤



Salam reader!
Lama x buka blog.. huhu..

Sorry lah sbb aku xda m0od nak maen blog2 nie..
disebabkan aku yg tgah dalam 'berSEDIH'..
huhu..
terasa sakit smpai skang ag..
nie semua disebabkan 'seseorang'..


well, arinie sgt best sbb aku berjumpa dengan seseorag!
Nak taw sape??
Dia nie aku dah kenal lama..
Selama nie aku anggap Dia kawan je.

Tapi, ari nie 8 Jan 2011, 1st tiMe kuar ngan Dia.
kami g kat Jusco, Banda Perda..


Die belanje aku makan and wayang..
Best, dah lame x dilayan cmtu.. hihi..
kit0rang tg0k cite TRON LEGACY!
trailer mcm best giler,
tapi jalan mcm biase je, just efek je bagus..


Actually, aku mmg datang situ nak g sh0pping 
Die just teman aku je..
hehehe..
nak taw ape aku beli?

-Bag-
and sandal (but xda gambo)
dan yg specialnye Die bagi aku something!

-Jersi dari Padang Besar-


Domo (どーもくん Dōmo-kun)


thankz!
for today...
s0 happy~ :)

yg penting nye
Thankz for WAITING me until this day..
It's amazing
 you patiently waiting for me..

okeylah, thank sbb berkunjung ke blog saya..


bye!

2 comments:

nub said...

wow! real madrid! haha

Teddyatie said...

hehe..
tu p0n da org bagi.. :)