28.1.11

-: BiLe Duit PT masok nanti.. :-

Hai..
Lame aku x update blog. 
nie disebabkan wireless kat sini block aku maen blog..
ish3x.. x patut.

Tapi aku x marah sgt sbb, 
ada perkara yg wat aku ag MARAH!
Nape lah duit PT mas0k lmbat sgt nie??
dijangka 31/1 baru masok...
aduyai.. lamenye.

Tapi, bile PT masok nanti
aku akan terasa sungguh bahagia!
wahahhahahha~!



korang nak taw
aku dah siap list taw ape aku nak beli...

1) External Hard Disk 

-laptop dah berat-

2) Kain cotton

-teringin tgok org pkai lawa je-

3) Hp Sony Ericsson Vivaz (kalau da duit lebih..)


hehe.. itu saje wat msa kini..
yg penting aku dah dapat ape aku nak selama nie.
nak taw ape??





Sebuah kamera!

-:Sony Cyber-shot DSC-W310:-

Ape2 p0n..
kena berjimat
sbb nak PRAKTIKUM dah bulan 6 nie!
huhu~

lupe lak nak gitau,
ari nie aku tolong sowang kawan aku pkai contact lens!
Die beginner.. no wonder mata sakit bile 1st try..

-Click kat image g blog die-

tapi aku bukan lah pro sgt nak ajar2 owang nie...
well, thankz 4visit.
happy blogging..

-jgn ngade2 nak ambik pic aku nie ek-

3 comments:

IEKAH MOKRI said...

huhuhuhu Pt iekah dijangkan masuk harini atau sok...iekah pun sngt2 tingin nak grab kamera digital sebijik...best tu

Teddyatie said...

ye ker??
kite mmg lama mengidam kamera.

akhirnye dpt gak.. ;)

dayah SnoW Heuka said...

eah.. mcm ta nmpk atie update blog.. baru nmpk atie updte :)

hehe btw selamat berbelanja.. jimat2 tau weheeh :D

New Entry "Teruja na balik besok xD"