14.6.11

TaMatNye kisah aku Sbgai StuDeNt..

Salam. Hai, k0rang!
sorry lama x updated. sgt busy lorh..
well, tepat pada 26.05.2011, pkul 11.00 a.m.
berakhirnye final exam for final sem!
MeRdeka! Yahoooooo!

tapi, ada benda yg aku sedih
apabile aku terpksa berpisah dgan kwn2 aku.
3 tahun bersama, akhirnye berpisah jua akhirnye.
k0rg mmg best and always be by my side all this time...
thanks.... well (aku mmg menangis masa balik ari tu....)




Ok, cite laen. pada 1/6/2011, adalah hari pertama aku prakticum.
kat Pej Daerah depan taman umah aku tu je.
well, mmg best dapat rase mcm mane bekerja.
tp mmg bnyk keje aku kena wat!
analisis, financial, survey, and data entry.
jadi, aku kena ber'practicum' kat situ selama 4 bulan, hingga 30/9.
xpe kejap je tu kan?


lepas tu, bulan 10 aku akan dtg balik UUM 
antar report andley lah jumpe kwn aku balik. weeeeeee~
and specially, nak jumpe someone nie...
Mr.z, miss u s0 much!
s0rry bnyk gad0 baru2 nie. maybe kite x hang0ut kot~;)



well, bile lak aku nak graduate?
yup. taun depan lah!
lama tuh.. xpelah, nasib badan... 
ape2 p0n, tu je update ttg aku baru2 nie.
jumpe k0rg laen kx ek. daaa~

1 comment: